Hertuginne Meghan og Gwyneth Paltrow avviser ryktene om konflikt. Paltrow svarte på spørsmål om en påstått konflikt med Meghan i en spørsmålsrunde på Instagram, der Meghan ristet på hodet i uenighet.
Videoen kommer etter spekulasjoner om at Paltrow gjorde narr av Meghan i en tidligere video. Paltrow har uttalt seg om Meghans nye livsstilsmerke og understreket viktigheten av å se kvinner som venner, ikke fiender.
Videoen antyder at de to nå er bedre venner.
Ingen kommentarer ennå. Vær den første til å kommentere!
3 måneder siden
Hertuginne Meghan har overraskende gjenopprettet sin Instagram-konto etter å ha slettet den i 2018. Hun delte sitt første innlegg 1. januar, en video fra en strand der hun skriver «2025» i sanden. Kontoen, som ble opprettet i 2022, har nå navnet «Meghan», og hertuginnen har slått av kommentarfeltet. Dette skjer etter at hun og prins Harry trakk seg fra kongehuset i 2020, noe som gjør at hun ikke lenger er bundet av restriksjoner rundt personlige sosiale medier. Det spekuleres i om hun vil bruke kontoen til å tjene penger, da paret angivelig har økonomiske utfordringer etter deres avtale med Netflix. Bruddrykter rundt paret har også florert, men disse har blitt avvist av prins Harry.
24 dager siden
Hertuginne Meghan Markles nylig lanserte bringebærsyltetøy «As Ever» har fått kritikk i Daily Mail, hvor det beskrives som ekstremt søtt og tyntflytende, og minner mer om en dessertsaus enn et tradisjonelt syltetøy. Til tross for den negative anmeldelsen ble hele matkolleksjonen, som inkluderer te, bakeblandinger og honning, utsolgt på under en time. Kritikere anklager Markle for å utnytte sin kongelige status for å tjene penger, selv etter at hun og prins Harry trakk seg tilbake som kongelige. Markle har også lansert en ny podkastserie der hun intervjuer kvinnelige gründere.
2 måneder siden
Hertuginne Meghan har lansert sitt nye livsstilsmerke «As Ever», men har støtt på problemer da et eksisterende klesmerke med samme navn har eksistert siden 2015. Klesmerkets eier vurderer nå juridiske skritt. I tillegg anklages Meghan for plagiat av logoen, som ligner kommunevåpenet til Porreras på Mallorca, og ordføreren krever at hun fjerner logoen. Lanseringen av livsstilsmerket skjer samtidig med premieren av Meghans Netflix-serie «With Love, Meghan».
3 måneder siden
Hertuginne Meghan Markle har gjort comeback på Instagram og lansert et nytt matprogram på Netflix kalt «With love, Meghan». Programmet har fått blandet mottakelse. Journalisten Meghan McCain kritiserer hertuginnen for å være tonedøv i forhold til aktuelle hendelser og samfunnsproblemer, og mener hun viser manglende respekt for kongefamilien. En anmelder fra matsiden Eater synes programmet er kjedelig og at hertuginnens livsstil er lite relaterbar. Kritikere ser programmet som et eksempel på hertuginnens privilegerte uvitenhet. Programmet har premiere 15. januar.
3 måneder siden
Meghan Markle, hertuginnen av Sussex, har gjort comeback på Instagram etter flere års fravær. Hun lanserte en ny konto med det enkle brukernavnet @meghan. Hennes første innlegg er en video filmet av ektemannen prins Harry. Markle stengte alle sine sosiale mediekontoer i januar 2018, kort tid etter forlovelsen med prins Harry. En kilde ved Kensington Palace uttalte den gang at Markle var takknemlig for alle som hadde fulgt hennes kontoer, men at hun hadde besluttet å stenge dem. Etter å ha holdt en lav profil på sosiale medier siden hun ble en del av den britiske kongefamilien, ser det nå ut til at hertuginnen er klar for å vende tilbake til plattformen hun forlot for over syv år siden.
1 måned siden
Flere unge kvinner reagerer negativt på direktemeldinger fra online coach «Coach Majen» om fettprosent og kroppsforming. Amalie Gjeråker (25) følte meldingen var personlig og ubehagelig, spesielt siden hun slet med overspising. Journalisten Ingeborg Senneset (39) kritiserer meldingene som umoralske og egosentriske. Tvedt-Røhmer forsvarte seg først i en video, men publiserte senere en beklagelsesvideo der hun lover å tenke seg bedre om før hun poster noe. Gjeråker har sett videoen og håper at Tvedt-Røhmer mener det hun sier.
1 måned siden
Prinsesse Madeleine har lansert et hudpleiemerke på Instagram i samarbeid med Weleda. Jurist Karin Crafoord mener prinsessen kan ha brutt loven ved å unnlate å merke innlegget som reklame. TV4 melder om anmeldelser til både Reklameombudsmannen og Forbrukerverket. Hoffets informasjonssjef Margareta Thorgren avviser at innlegget var ment som markedsføring, men snarere som informasjon om en kommende virksomhet, og beklager hvis det er blitt oppfattet annerledes.
3 måneder siden
Hertuginne Meghan er aktuell med en ny Netflix-serie, «With Love, Meghan», som beskrives som et livsstilsprogram. Serien har premiere 15. januar og viser Meghan i ulike situasjoner, blant annet på kjøkkenet der hun lager mat. Ifølge Netflix vil serien inneholde både praktiske tips og åpenhjertige samtaler med venner. Det avsløres at innspillingen ikke foregikk i Meghans eget hjem, men i en leid villa i Montecito. Prins Harry er også med i serien, som er delvis produsert av deres selskap Archewell Productions. Serien kommer etter den omstridte dokumentaren «Harry & Meghan» fra 2022, og markerer også Meghans comeback på Instagram og lanseringen av hennes livsstilsmerke American Riviera Orchard.
1 måned siden
Prins Harry har trukket seg fra veldedighetsorganisasjonen Sentebale, som han var med å grunnlegge i 2006. Styreleder Sophie Chandauka retter hard kritikk mot prinsen og hevder han er en risiko for organisasjonen. Hun anklager ham for å ha forsøkt å få henne fjernet, valgt styremedlemmer uten å konsultere henne, og snakket negativt om henne til sponsorer. Chandauka mener også at Harrys og Meghans avgang fra Storbritannia har skadet organisasjonens økonomi, og at et poloarrangement i fjor mislyktes på grunn av uenighet om filming med Netflix og Meghans deltagelse. En kilde nær tidligere styremedlemmer avviser Chandaukas anklager som misvisende og grunnløse.
1 måned siden
Netflix har kunngjort en ny sesong av Meghan Markles serie «With Love, Meghan», til tross for overveldende negativ kritikk. Anmeldere har stemplet serien som «virkelighetsfjern» og «kjedelig», med Aftenpostens anmelder som ga den terningkast to. I serien deler hertuginnen tips om matlaging og vertskap fra et leid kjøkken i California, og viser seerne hvordan hun høster honning og plukker bær i hagen. Markle har forklart at hun unngår å filme i sitt eget hjem for å beskytte familiens privatliv. Overraskende nok ligger serien likevel på åttendeplass på Netflix' Topp 10-liste i Norge. I tillegg lanserer Meghan Markle et nytt livsstilsmerke kalt «As ever».