Hjemme-slushmaskinen Ninja Slushi, kjent fra USA, Storbritannia og Japan, lanseres nå i Norge. Maskinen gir brukerne mulighet til å lage egne smakskombinasjoner, noe som har skapt engasjement på sosiale medier.
Power starter forhåndssalg og forventer stor interesse, med referanse til at maskinen har vært utsolgt i USA. Prisen i Norge er satt til 4.
499 kroner.
Ingen kommentarer ennå. Vær den første til å kommentere!
2 måneder siden
Power har lansert Ninja Slushi i Norge etter stor suksess i USA og England. Slush-maskinen har innebygd kompressor og trenger dermed ikke is, noe som har skapt stor interesse. Allerede før helgen meldte Power om forventninger om stor pågang, og salgsstarten mandag morgen har bekreftet dette. Kommunikasjonssjef Silje Ensrud rapporterer at de selger en maskin i minuttet, og beskriver salget som "helt vilt!".
2 måneder siden
Coca-Cola har annonsert en ny smak, Orange Cream, som skal lanseres i USA og Canada. Smaken, som kombinerer appelsin og vanilje, har skapt debatt på internett. Noen brukere uttrykker begeistring og nostalgi, og sammenligner den med tidligere Coca-Cola-varianter. Andre er derimot skeptiske og negative til den nye smaken. Coca-Cola Norge har bekreftet at de ikke har planer om å lansere Orange Cream i Norge. Lanseringen føyer seg inn i rekken av kreative smaksvarianter fra både Coca-Cola, Fanta og Pepsi, som alle har eksperimentert med uvanlige smaker for å tiltrekke seg forbrukere.
1 måned siden
Lerum og Brynild lanserer sukkerfri saft med godteri-inspirerte smaker som Gomp, Seigmenn og Stupedama. Spesielt Stupedama-smaken har vakt oppsikt, med beskrivelser som spenner fra hostesaft til Jägermeister. Dette følger trenden med godteri-saft, der Fun Light (Orkla) var tidlig ute og planlegger nye smaker til sommeren. Smågodtsaften har vært en salgssuksess, men er kun tilgjengelig i en begrenset periode.
2 måneder siden
Diplom-Is relanserer Plattfot-isen, en is formet som en fot, som først ble lansert på starten av 90-tallet. Ifølge Diplom-Is satte isen dype spor i norske ishjerter. Etter 34 år og stor etterspørsel relanseres nå isen. Formen var et hett diskusjonstema internt før lansering, med et ønske om å skape noe utenom det vanlige.
1 måned siden
Det amerikanske babymerket Frida har lansert en iskrem med smak av brystmelk for å promotere sin nye brystpumpe. Reaksjonene har vært delte, fra begeistring til avsky. Selskapet understreker at isen ikke inneholder ekte brystmelk, da dette er ulovlig i USA. Smaken skal likevel være en god representasjon av brystmelk: søt, nøtteaktig og med et hint av salt. Frida viser til undersøkelser som indikerer at mange kvinner har smakt sin egen brystmelk, og at kjendiser som Kourtney Kardashian har drukket det for helseeffekten. Isen forventes å være tilgjengelig mot slutten av året, og man kan melde seg på venteliste.
1 måned siden
Det amerikanske babymerket Frida har lansert en iskrem med smak av brystmelk for å promotere sin nye brystpumpe. Reaksjonene har vært delte, fra begeistring til avsky. Selskapet understreker at isen ikke inneholder ekte brystmelk, da dette er ulovlig i USA. Smaken skal likevel være en god representasjon av brystmelk: søt, nøtteaktig og med et hint av salt. Frida viser til undersøkelser som indikerer at mange kvinner har smakt sin egen brystmelk, og at kjendiser som Kourtney Kardashian har drukket det for helseeffekten. Isen forventes å være tilgjengelig mot slutten av året, og man kan melde seg på venteliste.
2 måneder siden
Den populære Dubai-sjokoladen, kjent fra sosiale medier, er for tiden utsolgt i alle Normal-butikker i Norge. Sjokoladen ble raskt revet bort til tross for prisen på 118 kroner. Landssjef i Normal Norge, Thomas Harsvik, opplyser at de forventer å ha sjokoladen tilbake i butikkene rundt midten av mars. Dubai-sjokoladen, som opprinnelig kommer fra Dubai, inneholder pistasjkrem, tahini og kataifi. Mens kundene venter, anbefaler Harsvik andre internasjonale sjokolader som Milka, Hershey’s, Reese’s og Tony’s Chocolonely.
2 måneder siden
Rema 1000 har lansert frosne granateplekjerner, som raskt har blitt en hit blant kundene. Produktet, som ofte brukes som topping på cottage cheese eller gresk yoghurt, har fått mye oppmerksomhet i sosiale medier, med mange «løp og kjøp»-videoer. Populariteten har ført til at flere butikker melder om å være utsolgt, men Rema 1000 forsikrer at de jobber med å fylle på lagrene. Artikkelen beskriver også hvordan man enkelt kan rense et granateple under vann for å unngå søl.
2 måneder siden
Norwegian Machinery er den første kjente importøren av Tesla Cybertruck i Norge, selv om bilen som hovedregel ikke er godkjent for norske veier. Daglig leder Per Eskeland melder om stor interesse, men også negative tilbakemeldinger på grunn av Elon Musks kontroversielle uttalelser. Selskapet har solgt sin første Cybertruck og venter på godkjenning for å øke antall sitteplasser. Eskeland sier de vil fortsette å importere Cybertrucks så lenge det er etterspørsel, da de ser det som et artig tilskudd til deres portefølje.
1 måned siden
Rema 1000 forbereder seg på et nytt innrykk av kunder etter at frosne granateplekjerner igjen er tilgjengelig i butikkene. Produktet ble raskt utsolgt etter lanseringen i februar, mye på grunn av en trend på TikTok. Dagligvarekjeden melder om en markant økning i salget av både ferske og hele granatepler. Rema 1000 har nå sikret syv tonn frosne granateplekjerner for å møte den forventede etterspørselen. De fremhever også sosiale mediers rolle i å skape trender rundt sunne matvarer, og ser positivt på den økte interessen for granateple.