Vipps opplever forsinkelser i pengeoverføringer midt i julegave-rushet, der mange bruker appen for å sende julegaver. Noen brukere opplever at pengegavene ikke kommer frem umiddelbart.
Vipps beklager problemene og jobber med å løse dem slik at gavene kommer frem så raskt som mulig.
Det vises en melding i appen om forsinkelsene når man forsøker å sende penger.
Ingen kommentarer ennå. Vær den første til å kommentere!
4 måneder siden
Vipps opplever forsinkelser i betalinger grunnet stor pågang av brukere som vippser julegaver. Selskapet beklager problemene og jobber med å få betalingene frem så raskt som mulig. Det er ikke spesifisert hvor mange brukere som er berørt eller hvor lang forsinkelsen er, men Vipps har sendt ut en melding i appen for å informere brukerne om situasjonen.
4 måneder siden
Norli opplever et kaos rundt julehandelen, med mange kunder som ikke har mottatt bestilte varer i tide. Kunder melder om manglende leveranser, forsinkelser og vanskeligheter med å komme i kontakt med kundeservice. Norli beklager situasjonen og forklarer problemene med tekniske utfordringer på et nytt lager og forsinkelser fra England. Mange bestillinger gjort under Black Week er rammet. Norli tilbyr refusjon for de som ikke mottar varene sine, men innrømmer at noen varer ikke vil rekke frem til jul.
3 måneder siden
DNB opplever tekniske problemer med nettbanken, mobiloverføringer og betaling med mobilen. Samtidig melder Vipps om problemer for enkelte brukere knyttet til kortbetalinger. Ifølge Vipps skyldes problemene en feil hos deres betalingsleverandør. Både DNB og Vipps jobber med å løse problemene så raskt som mulig. BankID er ikke berørt av problemene og fungerer som normalt.
4 måneder siden
Nav beklager tekniske problemer som har hindret brukere i å levere meldekort. Dette har skapt bekymring for utbetalinger før jul. Problemene oppsto ved tilgang til meldekort via 'Min side', men er nå løst. Nav oppfordrer berørte brukere til å sende inn meldekort så snart som mulig for å sikre normal utbetaling. Informasjon om problemene ble delt på Navs nettsider og meldekortsider. Nav beklager ulempene dette har medført for brukerne.
3 måneder siden
Vipps opplever store problemer med innlogging torsdag. Klokken 13:22 meldte flere brukere om problemer med å logge inn i appen. Vipps bekrefter problemene og skriver at det påvirker alle brukere og tjenester. De jobber med å løse problemet og vil komme med en oppdatering så snart de har ny informasjon. Brukere får beskjed i appen om at den ikke fungerer.
4 måneder siden
Posten opplever stor pågang i forbindelse med julehandelen og økt netthandel. De ber kunder om å hente pakkene sine raskt for å frigjøre plass og sikre god flyt på utleveringsstedene. Hentefristen er normalt sju dager, men enkelte sendinger har lengre frist. Posten har satt inn ekstra bemanning for å håndtere den økte trafikken, og oppfordrer kundene til å bruke pakkebokser eller hente pakker på kveldstid for å unngå kø. Værforhold har skapt forsinkelser i enkelte områder, spesielt på Vestlandet, og kundene oppfordres til å følge med i Posten-appen for oppdatert informasjon.
4 måneder siden
Flere Nav-brukere opplevde tekniske problemer som hindret dem i å levere meldekort. Nav bekrefter problemene og beklager ulempene, men opplyser at feilen nå er rettet. De ber berørte brukere om å sende inn meldekortene på nytt for å sikre normal utbetaling. Mange var bekymret for om de ville få utbetalinger før jul, da meldekort må leveres hver fjortende dag for å motta dagpenger, arbeidsavklaringspenger eller tiltakspenger.
2 måneder siden
Vipps har i dag problemer med innlogging for omtrent halvparten av sine brukere. Problemene startet rundt klokken 15.10. Selskapet beklager ulempene dette medfører for de berørte brukerne, og jobber med å rette feilen. Årsaken til problemene er foreløpig uklar.
19 dager siden
Nordnet opplever store problemer med sine nettsider og app torsdag morgen på grunn av ekstrem trafikk. Mange brukere melder om problemer med å logge inn eller opplever treghet. Kommunikasjonsdirektør Johan Tidestad i Nordnet bekrefter at de aldri har hatt så mange innlogginger før, og forklarer at den høye aktiviteten skyldes børsåpningen og tollsituasjonen. Nordnet jobber med å løse problemene og forventer at situasjonen vil normalisere seg i løpet av kort tid.
3 måneder siden
En feil i Ruters system førte til at reisende ikke fikk logget inn eller betalt for billetter i appen mandag ettermiddag. Feilen ble oppdaget like før klokken 13.30. Ruter opplyser at det ikke vil bli delt ut bøter for manglende billett så lenge betalingssystemet er nede. De oppfordrer likevel reisende til å følge med i appen og betale når systemet er oppe igjen. Ruter jobber med å rette feilen og beklager problemene dette medfører. Det er fortsatt betydelige problemer med innloggingen, og mange kunder forsøkte å logge ut av appen, noe som forverret problemene.