Ifølge Downdetector opplever brukere problemer med X. Problemene skal ha startet rundt klokken 10.
30.
Når brukere forsøker å bruke X, møtes de av en feilmelding som sier «Noe gikk galt».
Ingen kommentarer ennå. Vær den første til å kommentere!
1 måned siden
Det sosiale mediet X, tidligere kjent som Twitter, opplever omfattende problemer mandag formiddag. Ifølge Downdetector begynte feilmeldingene å strømme inn like før klokken 11:00. Mange brukere rapporterer at de ikke får tilgang til plattformen.
2 måneder siden
Vipps har i dag problemer med innlogging for omtrent halvparten av sine brukere. Problemene startet rundt klokken 15.10. Selskapet beklager ulempene dette medfører for de berørte brukerne, og jobber med å rette feilen. Årsaken til problemene er foreløpig uklar.
2 måneder siden
Flere nettsider og innloggingstjenester, deriblant Nav og Helsenorge, opplever problemer med innlogging. Brukere som forsøker å logge seg inn i nettbanker og lignende tjenester, møter utfordringer. BankID undersøker også om de er berørt. Digitaliseringsdirektoratet jobber med å finne årsaken til driftsforstyrrelsene i ID-porten og rette feilen. Det er foreløpig uklart hvor lang tid dette vil ta. Downdetector rapporterer også om problemer hos flere andre nettsider.
3 måneder siden
Vipps opplever store problemer med innlogging torsdag. Klokken 13:22 meldte flere brukere om problemer med å logge inn i appen. Vipps bekrefter problemene og skriver at det påvirker alle brukere og tjenester. De jobber med å løse problemet og vil komme med en oppdatering så snart de har ny informasjon. Brukere får beskjed i appen om at den ikke fungerer.
2 måneder siden
Skatteetaten opplever tekniske problemer som påvirker alle publikumstjenester og datadelingstjenester. Feilen ble oppdaget rundt klokken 11.30. Det er usikkert hvor lang tid det vil ta å rette feilen, men Skatteetaten jobber med å løse problemene så raskt som mulig.
3 måneder siden
VG opplever tekniske problemer som gjør at deres nettside VG.no og tilhørende app er utilgjengelige for brukere. Når man forsøker å besøke nettsiden eller bruke appen, møtes man med en feilmelding. Problemene ble bekreftet rundt klokken 17:50 lørdag kveld, men det er ukjent hvor lenge problemene har vart. Det er heller ikke opplyst hva som er årsaken til problemene.
1 dag siden
Flere brukere opplever problemer med å logge inn hos Sparebank1. Banken bekrefter driftsproblemer og jobber med en løsning.
3 måneder siden
En feil i Ruters system førte til at reisende ikke fikk logget inn eller betalt for billetter i appen mandag ettermiddag. Feilen ble oppdaget like før klokken 13.30. Ruter opplyser at det ikke vil bli delt ut bøter for manglende billett så lenge betalingssystemet er nede. De oppfordrer likevel reisende til å følge med i appen og betale når systemet er oppe igjen. Ruter jobber med å rette feilen og beklager problemene dette medfører. Det er fortsatt betydelige problemer med innloggingen, og mange kunder forsøkte å logge ut av appen, noe som forverret problemene.
3 måneder siden
BankID opplevde omfattende problemer torsdag morgen og formiddag, noe som førte til at tjenesten var utilgjengelig for mange brukere. Kommunikasjonsrådgiver Olav Kjær i Stø (tidligere BankID/BankAxept) opplyste at feilen ble lokalisert og rettet rundt klokken 11.30, og at tjenesten nå fungerer som normalt igjen. Kodebrikkefunksjonen var tilgjengelig gjennom hele perioden, selv om en feil på nettsiden feilaktig viste den som utilgjengelig. Stø beklager ulempene dette medførte for brukerne.
2 måneder siden
Skatteetaten opplever tekniske problemer som påvirker alle deres publikumstjenester. Problemene ble varslet rundt klokken 11:30 i dag. Det er usikkert hvor lang tid det vil ta å rette feilen, men etaten jobber med å finne en løsning på problemet. Dette bekrefter pressevakt Ernst Larsen i Skatteetaten til VG.